Lördag

Klockan är snart 11.30 och det enda som jag har hunnit med är
frukosten. Så går det när man sover till efter 10.30, hihi. :)
Men det var riktigt skönt att inte behöva ställa alarmet på mobilen,
utan istället sova tills min kropp tycker det är nog. Det är inte ofta
det händer kan jag säga.



Dagens planer är att åka in till centrum för att leta upp en byggnad.
Älsklingen har ett möte under veckan och då kan det vara bra att
veta vart huset ligger. Så vi ska åka och kika på det samt vart
det finns parkeringsmöjligheter. Sedan får vi se om det blir att
titta in på någon affär eller inte. Mer planer för dagen har vi
faktiskt inte, förutom att det under eftermiddagen ska lagas
en hiskeligt god middag.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0