Ledig

Dagens föreläsning var snäppet bättre än de övriga på detta moment.
Nu är föreläsningarna slut i alla fall, det enda som återstår på
detta moment är två seminarium. Så nu är jag ledig fram till
torsdag, då jag har ett seminarium. Sedan har jag ett "mini-påsklov"
i förväg och är ledig till 10 april.  ;)

Min ledighet började med finslipning av referenslistan till fördjupnings-
arbetet. Var sedan in till universitetet för att fixa en sak tillsammans med
älsklingen. Den senaste timmen har jag sökt ytterligare några sommarjobb.
Så nu får vi hålla tummarna för att jag får något av alla femton
sommarjobb som jag har sökt. ;p Men det är hård konkurrens, det märks.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0