Läsning

När jag kom hem vid lunchtid möttes jag av grillukt. Älsklingen grillade
korv och ostmackor ute på balkongen till lunch. Galet gott tillsammans
med en mugg varm oboy! :) Det kändes precis som att man var
ute och grillade på isen, hihi.



Nu ska jag passa på att läsa litegrann innan jag blir tröttare än
vad jag redan är. Har nästan lite smått ångest över kvällen - om jag
ska se Big brother eller inte, haha. Vilket problem va? ;p Kommer vara
tröttare imorgon om jag ser det, plus att jag missar en sovtimme.
När klockan närmar sig 22.00 får jag helt enkelt se hur det blir med
den saken.. Men nu var det inte Big brother som gällde utan läsning.


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0