Klippning

14.00 hade jag tid hos frisören och efter drygt fyrtio minuter var jag
klar. Det blev det gamla vanliga - uppklippt, etapper och topparna
fixades till. Resultatet: Jag är nöjd.  :) Ska bli spännande att se när
nästa klippning blir, en sak är säker - jag ska inte låta det gå sju
månader. ;p

Middagen har hamnat i magen i alla fall, så nu ska jag sitta här en stund
och vila. Sedan hade jag tänkt renskriva en föreläsning och därefter
kan fredagsmyset börja på riktigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0