Fredag

Denna dag bjöd på lite sovmorgon, det är alltid trevligt att inleda
helgen på det viset.  :) Dagens föreläsning skippar jag eftersom
ingen föreläsning har varit intressant, och jag kan ändå inte
använda dagens föreläsning till fördjupningsarbetet.

Så mina planer för dagen är att uträtta några ärenden och handla
under förmiddagen. Sedan ska jag ägna någon timme åt skolarbete,
hade tänkt försöka komma igång med hemskrivningen som ska
vara klar till torsdag. Mitt mål är att försöka bli klar med det till
tisdag i alla fall, men har ingenting emot om jag blir klar före.  ;)
Nu vet ni vad jag kommer vara sysselsatt med under dagen:
uträtta ärenden och plugga. Kul fredag. Kvällen blir bättre då det
vankas mys i soffan, CSI, Criminal minds samt Big brother.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0