Fredag

"Snart är det fredagsmys...", ja det kan man väl säga. Men först ska jag
sitta på en föreläsning och lyssna på hur regeringen fungerar. Det verkar
inte sådär jättespännande, men jag kanske har fel?

På eftermiddagen kommer jag bli som en ny människa - nästan i alla fall.
Jag har en klipptid klockan 14.00, så mitt hår kommer se lite bättre ut
förhoppningsvis efter det. Det är på tiden att jag klipper det eftersom
det är sex-sju månader sedan sist. Resten av eftermiddagen kommer
bestå av matlagning - det vankas tacopaj. ;) Sedan är det fredagsmys
i soffan framför CSI, Criminal minds och Big Brother.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0