Fredag

Denna fredag kommer bli en riktig innedag med mys, städning och annat
smått och gott. Ute snöar det för fullt.. Jag som trodde att allt snöande
skulle upphöra eftersom det varit plusgrader jättelänge. Men tji fick jag.
Nu är det alldeles vitt på marken, och det känns som att det dröjer
ett tag innan det blir bar mark igen.  :/



Nu ska jag kika in på Facebook och sedan är det dags att slå sig
till ro i soffan. Ett avsnitt av Våra bästa år ska ses innan jag möter
dagen på riktigt. Sedan ska det städas och diskas, så jag måste
ladda batterierna.  ;P

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0