Flitig

Efter dagens föreläsning påbörjade jag skrivandet av fördjupningsarbetet.
Till en början var det ganska okej, intressant och det flöt på hyffsat bra.
Men efter middagen hittade jag ingen motivation och det gick riktigt trögt.
Så det blir inget mer pluggande idag, men det känns bra ändå. ;p
Jag behöver inte stressa med uppgiften eftersom jag har två-tre veckor
på mig. Men som jag nämnde igår så skulle jag vilja vara klar i början
av april, det borde jag hinna.  :)

Nu ska jag sätta mig ned i soffan och mysa med älsklingen resten av
kvällen. Skrivandet är igång i alla fall, även fast det inte blev mycket
gjort så är jag ändå igång. Det är huvudsaken.  :) Får helt enkelt
fortsätta sakta men säkert imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Godmorgon!

sv: ja tänk om man kunde plugga ihjäl sig ;) ja gjorde iaf två uppgifter o skicka in som blev godkända, sköönt! :)



å fyfan vilken dyr kurslitteratur :( Nästa månad får inte ens ja csn, eller jo, 4000 får ja.. så i maj o juni vette fåglarna vad ja ska få pengar ifrån :(



ha en fin torsdag :)

2011-03-24 @ 06:42:59
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0