Elgiganten

Min första lediga dag har jag ägnat åt städning och andra hushållssysslor.
Dammsugning, sorterat tvätt, diskning och fixande med annat har gjort
att timmarna har sprungit iväg.



Kom nyligen hem från Elgiganten, var tvungen att köpa bläckpatroner
till skrivaren (igen). Det är hemskt vad dyrt det är, 499 kronor om man
ska ha alla färger. Men idag köpte vi endast svart bläck eftersom det
fanns kvar hyffsat mycket av de andra färgerna. Så lite billigare blev
det denna gång, och tur var det.  :)

Nu hade jag tänkt börja med dagens matlagning, får se vad vi hittar
på för god mat. Måste bli av med en massa i kylskåpet innan vi åker
till norrbotten på torsdag.  Sedan hade jag tänkt spela lite The sims 3,
måste passa på när jag är ledig och verkligen har tid.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0