Big brother



Sitter just nu och glor på Big brother, reprisen från igår (tror jag att
det är). Jag har inte följt det alls detta år, har endast sett tre avsnitt.
Men nu har jag ju ledigt en hel vecka så nu blir det kanske att hålla
sig vaken mellan 22.00 - 23.00 för att se det.  ;p

Ska snart stänga datorn och fortsätta se på tv. 20.00 är det dags
för Melodifestivalen - andra chansen. Men vad jag ska se fram
till dess vet jag inte, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Ikväll ingetting :) Ska mysa med dippa och chips, kanske film sen :D

Själv?

2011-03-05 @ 19:18:24
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Sv: Hehe, det är lugnt.. Zakynthos! Stranden var kanon, shoppade gjorde jag inte ;p Vet inget om Teneriffa, tyvärr..

2011-03-05 @ 20:30:55
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0