Lördagsmys

Jag kom aldrig iväg till Haparanda för att titta på studentbalen. Det var inget
vidare bra väder och sedan när det blev lite bättre orkade vi inte åka.
Spelar inte så stor roll egentligen, Carola får visa bilder istället.  :)



Eftermiddagen och kvällen spenderade vi hos mommo. Sedan har jag
lyckats läsa ut första boken av Camilla Läckberg. Vet inte hur många
gånger jag har börjat om på den, men nu har jag äntligen läst ut den.
Hade planer på att se Kiss of the dragon nu samtidigt som jag smaskar
i mig lite nachochips och vitlöksdip.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0