Torsdag

Oj vilket väder det är ute! Solen skiner för fullt, inte ett enda moln
på himlen och det är vindstilla. Inte illa! Nu ska jag borsta tänderna
och fixa till håret sedan ska jag sitta ute på balkongen en stund
innan vi åker in till stan.  :)

Får se om jag kommer hem med något smått och gott från stan.
Jag är i alla fall ute efter örhängen och en ögonskugga, förhoppningsvis
hittar jag båda sakerna. Om inte annat blir det ett glassköp för det
är verkligen kokhett ute.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj va skönt att ni har fint väder :) Det har inte vi här :S

2011-07-28 @ 11:22:52
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0