Torsdag

Den här dagen ska bli lite mer effektiv än gårdagen. Igår var det
solande och butiksbesök som gällde under dagen, idag blir det
något helt annat.

Hade tänkt börja dagen med att sitta ute på balkongen ungefär
en timme och sola. Sedan är det dags att traska ned till tvättstugan
eftersom det håller på att tvättas för fullt. Därefter ska Diesel badas
och lägenheten ska dammsugas. Sedan blir det att hoppa in i duschen
för min del, och därefter är det nog middagsdags. Så ja, det finns en
del att göra denna torsdag.



Förövrigt har jag namnsdag idag, enda dagen på året som jag har
namnsdag. Detta eftersom de har tagit bort Mia från almanackan för
några år sedan. Så för min del är det bara mitt mellannamn som firas.
Eller ja firas och firas.. Det blir att mumsa i sig kladdkaka och jordgubbar
under kvällen, gott.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0