Torsdag

Dagens första inlägg kommer nu först trots att jag har varit vaken
flera timmar. Men jag har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn
förrän nu. Tvättandet är i full gång och under förmiddagen satt
jag ute i solen en stund men gav upp rätt snabbt då jag insåg att
solen hellre ville vara bakom molnen.

Snart är det dags att besöka tvättstugan ytterligare en gång,
men sedan får jag lite fritid i alla fall. Får se om det blir städning
idag också eller om jag tar det imorgon. Har inga planer för dagen
i alla fall vilket känns jätteskönt. Känner för att vara hemma och
slappa, inte göra någonting bara vara.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0