Tisdag

Kom i säng alldeles för sent inatt, men det var så sjukt spännande
i Rederiet. Det sista avsnittet som jag kollade på inatt kommer jag
faktiskt ihåg från när det gick på tv. Nu har jag inte många avsnitt
kvar innan jag har sett färdigt alla 20 säsonger, tråkigt. När det
är över ska jag beta igenom Skilda världar, haha.  :)

Dagen är nästan helt oplanerad. Det enda som jag har inplanerat
är att duscha samt se en av Maria Wern-filmerna under kvällen.
Nej nu ska jag kika runt på Facebook och sånt där, fördriva lite tid
medans älsklingen sover.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Hej :]

Åh okej, ja jag hade tänkt på socionom först men jag har inte matte b och sen vill jag hellre jobba med barn har jag kommit fram till :]



hur har du det?

2011-07-19 @ 11:41:20
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0