Tisdag

Vad har hänt? Jag har blivit en nattmänniska helt plötsligt, hihi.
Det är några år sedan jag var det men nu verkar det ha kommit
tillbaka. Nå ja, tur att man har sommarlov då spelar det ingen roll. :)
Fastnade framför Rederiet ändå till 02.30-tiden typ, men just nu är
det sjukt bra i serien så jag är helt fast.  :)



Dagens planer är att kanske sitta ute en liten stund på balkongen
och läsa i Camilla läckbergs bok "Olycksfågeln". Funderar på att
ta en svängom med dammsugaren här hemma, men om det blir idag
får vi se. Sedan är det inte så mycket mer inplanerat förutom att se
den nya Irene Huss-filmen och några Rederiet-avsnitt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0