Stan



Åkte till Mariedal vid 13-tiden eftersom att vi skulle på Djurmagazinet
för att köpa kattsand. Passade på att åka genom centrum då för att
se lite folk och sådär. Men dra mig baklänges vilken kö det var!
Kön började vid Max E4:an och sträckte sig långt över tegsbron,
så ja.. Det tog väldigt länge innan vi kom fram till Mariedal, haha.
Men vi hann ju se en hel del under tiden vi stod där i bilkön. När vi åkte
tillbaka var det lika hemsk kö men som tur var åkte vi i södergående
riktning och där var det inte alls lika mycket, så det gick snabbare på
hemvägen.  :)

Just nu sitter jag och överför en massa av mina låtar till älsklingens
externa hårddisk som han har i bilen. Sätter alla mina låtar i en egen
mapp så hittar jag dem lättare istället för att söka bland flera tusentals
låtar.  :) Lite ordning och reda ska det vara, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0