Solat



Det blev drygt 1,5 timme i solen denna söndag. Var rätt skönt att sitta
ute på balkongen eftersom det kom några vindpustar ibland. Skönt att
det inte var helt vindstilla, då hade jag dött. Satt ute och läste, hann
börja med en ny låt. Inte många kvar nu i Camilla Läckbergs serie,
har snart plöjt igenom allihopa.  :)

Nu hade jag tänkt kika runt en stund på nätet men sedan är det dags
att hoppa in i duschen. Därefter ska jag ta tag i disken och sedan får
vi se vad som händer. Börjar bli middagsdags snart också..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0