Slappt

Den här dagen har varit rätt lugn, precis som en söndag ska vara.
Har varit till Ersboda och Mariedal en sväng under eftermiddagen
för att besöka några affärer, men annars har vi bara varit hemma.
Lyckades dra till med en tupplur på 90 minuter just innan älsklingen
skulle till jobbet, skönt.  :)

Nu hade jag tänkt fortsätta slappardagen. Läsa massvis med bloggar,
kika in på facebook och sånt där. Senare ikväll blir det att se Ondskan,
har för mig att den skulle visas ikväll i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

SV: Den? Vet ni inte vad det är kön?

2011-07-03 @ 21:10:00
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0