Sex and the city

Under kvällen hade jag tänkt se någon film, det är ju ändå fredag.
Då är det meningen att man ska ha fredagsmys framför tv:n, hihi.
Först var jag inne på att se Maria Wern men helt plötsligt under dagen
blev jag sugen att se Sex and the city.



Så under kvällen ska jag passa på att se båda Sex and the city-filmerna.
Tyvärr har jag inte någon vattenmelon att mumsa på, den där 3 kilos
vattenmelonen som vi köpte tog slut på två dagar. Men jag har i alla fall
vindruvor som jag ska mumsa på till filmerna. Mysig fredagskväll med
andra ord.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0