Onsdag

Onsdagsmorgonen började redan 08.30 för min del, men jag har inte
hunnit med någonting sedan dess. Jag har fått i mig frukost och busat
med Diesel, mer än så har inte hunnits med.

Dagens planer är att strax hoppa in i duschen för att fräscha till mig.
Vid 11.30-tiden ska vi åka till busstationen eftersom mamma ska åka
hem till norr idag. Därefter är ingenting planerat men gissar på att vi
ska åka förbi ICA Maxi för att handla lite smått innan vi rullar hemåt.
Kvällen ska jag spendera tillsammans med lillgubben medans älsklingen
jobbar sitt nattpass, mys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0