Måndag

Ute är det grått och mulet, solen vägrar visa sig. Då spelar det ingen roll
att jag tog en rejäl sovmorgon. Klev upp först 11.00, så det blev två
timmar längre än vad jag hade planerat. Tur att jag inte har något
viktigt inplanerat idag.



Det enda som är inplanerat är att jag och älsklingen ska åka till
Mariedal om en stund för att göra ett besök på Djurmagazinet.
Sedan måste vi gå in på apoteket också men det kan vi göra här
på torget. Eventuellt ser vi en Maria Wern-film när vi kommer hem,
beror på hur lång tid vi har på oss innan älsklingen ska åka iväg
mot jobbet. Hur som helst, dags att röra på oss så vi hinner göra
någonting innan han ska iväg och jobba.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0