Lördag

Det är redan lördagmorgon och jag har insett att den här veckan har
sprungit iväg. Vad har jag ens gjort den här veckan? Knappt så jag
kommer ihåg det, haha.  ;p



Dagens planer är att sitta ute en stund och sola, men just nu gömmer sig
solen litegrann.. Förhoppningsvis hittar den ut från molnen snart
för jag vill bli brun. Mer planer för dagen är att grilla under eftermiddagen/
kvällen när älsklingen kommer hem från jobbet. Mumsigt! Sedan ska jag
självklart se Rederiet, är riktigt spännande nu när Emelie har kommit
tillbaka och är ute efter Carl. Minns när dessa avsnitt sändes på tv,
då satt jag och höll för ögonen för jag tyckte det var så läskigt, haha.  :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0