Lördag

Igårkväll åkte jag och älsklingen ut på en liten sightseeing.
Först var vi ner till hamnen och tittade när färjan åkte iväg mot Vasa.
Sedan åkte vi till Yttertavle för att söka efter en sjö och därefter hamnade
vi i Tomtebo innan vi åkte till centrum och sedan hem. Väl här hemma
tittade jag på första Sex and the city-filmen, utan swesub. Konstigt
nog gick det faktiskt bra, haha. ;p



Vaknade före 09-tiden och det känns inte som en lördag. Hela veckan har
varit konstig och jag har varit dagvild så har inte riktigt förstått att det
är helg. Älsklingen jobbar hela dagen i alla fall och ute regnar det. Så vad
ska jag sysselsätta mig med? Hade väl tänkt ha en riktig mysdag tillsammans
med Diesel i soffan. Ligga och se någon film eller Rederiet, busa och bara
ta det lugnt. Passar perfekt när det är sånt tråkigt väder.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0