Lördag

Fredagskvällen sprang iväg trots att älsklingen jobbade. Jag lyssnade på
mina gamla spellistor på Spotify och läste massvis med bloggar,
så tiden sprang iväg. Tittade även på de två CSI XL-avsnitten som visades
på tv.  :)



Vad den här lördagen bjuder på är ovisst. Jag hade tänkt sola men
det blir inte riktigt så eftersom solen inte vill samarbeta med mig.
Den vill inte riktigt visa sig.. Men jag får väl helt enkelt sysselsätta mig
med något annat. Fixa och dona, läsa lite och busa med Diesel. :)
Har även EFIT-dag idag, så måste komma ihåg att fotografera varje
timme. Bilder från dagen kommer in senare på kvällen när det börjar
närma sig slutet av dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0