Latisar

I förra inlägget skrev jag ju om hur mycket jag och älsklingen skulle
göra idag. Jo tjena.. Vi har inte gjort någonting av det - varken badat
Diesel eller dammsugit lägenheten. Det får helt enkelt bli imorgon när
älsklingen är ledig och affärerna inte lockar.

Förmiddagen spenderade jag ute på balkongen i alla fall.
Satt och läste en bok under tiden jag försökte bli lite brun, det gick
väl sådär.. Ser ingen skillnad precis. Under dagen åkte vi till Ersboda
för älsklingen skulle köpa något från Jula. Var även in på Biltema och
Willys så lite tid försvann där. Nej morgondagen blir mer effektiv -
då är det tvättning och städning som gäller samt att bada Diesel.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0