Handlat

Under dagen åkte jag och älsklingen till ICA Maxi för att storhandla.
Jag tyckte vi handlade jättemycket men det blev inte alls särskilt
dyrt, och det är ju alltid ett plus. Dessutom köpte vi en vattenmelon
som vägde nästan tre kilo för endast 12 kronor. Så nu har jag
tre kilo vattenmelon att mumsa på under några dagar. Yummie! :)



Kvällen är med andra ord räddad. Jag ska mysa här i soffan tillsammans
med Diesel och vattenmelon framför några avsnitt av Rederiet samt
CSI. Det kan inte bli så mycket bättre ensam-tid.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0