Handlat

Det blev som jag trodde en resa in till Umeå under dagen. Dock var vi
aldrig in till själva centrum för då hade pengarna farit iväg rätt bra.
Men vi tog oss till Ersboda för att besöka några affärer samt till
Strömpilen för att besöka Elgiganten och ICA Maxi. Så någon timme var
vi sysselsatt med att springa i affärer, och sjukt mycket folk var det också.
Kyl, frys och skafferi är i alla fall fulla nu, vilket också var tanken med
resan.



Just nu sitter jag och kikar runt lite här på nätet. Hade väl snart tänkt
se ett avsnitt av Rederiet och sedan får vi se vad som händer.
Ingenting är planerat. Blir en lugn kväll här hemma med Rederiet
och eventuellt lite fruktsallad.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattis

Ja det låter super mysigt :)

Vi åker till finland nu om en vecka. ska vara där en vecka .. sen åker vi hem och jobbar en vecka innan vi drar till malta så det ska bli super härligt :)

2011-07-25 @ 22:08:51
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0