Fredag

När jag slog upp ögonen vid 08.30-tiden slog det mig att jag har haft
sommarlov exakt en månad nu. Shit, "bara" två månader kvar, haha.
Tiden har verkligen sprungit iväg.. Det känns som att jag nyss gick ut
från IKSU med världens leende på läpparna för att sommarlovet äntligen
var här, men det är redan en månad sedan.   :)



Idag är det alltså första juli, morfar skulle ha fyllt 91 år. Vad som
händer under dagen är inte spikat mer än att jag och mamma kommer
va ensamma framtill 20-tiden eftersom älsklingen ska jobba. Det är inget
riktigt solväder heller, solen gömmer sig men värmen finns i alla fall
så eventuellt blir det en promenad under dagen.  :) Mer planer än så är
inte inbokat, men är man ledig så ska man ta dagen som den kommer.
Det är då man känner att man är ledig enligt min mening i alla fall.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0