BB-Simon

När Big brother visades på tv följde jag det slaviskt. Jag missade inte ett
enda avsnitt utav det utan har sett alla 106 avsnitt. Sedan när deltagarna
kom ut ur huset började ju nästan alla att blogga, och självklart följer jag
deras bloggar, haha. Mest läser jag Simon, Sara och Martins bloggar och
extra roligt är det nu när Simon och Martin gör sin Sverigerunda. :)



Läste idag att Simon är här hemma i Umeå nu och både Martin och Sara
är här och hälsar på. Så när jag och älsklingen skulle på stan sa jag åt
honom att det vore kul att se dem. Nästan att jag var lite synsk för sen
när vi körde med bilen i stan då såg vi Simon.  :) Sara och Martin var inte
med, men vi fick se "björnen" i alla fall. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart bloggar dom? :)

2011-07-19 @ 23:08:28
URL: http://liksomelin.blogg.se/
Postat av: k a t t i s -v-

Åh vilken tur, jag är så himla "rädd" för att jag inte känner någon och är rätt blyg när det är nytt allting med nya människor så det är jag nog lite "rädd" för :o Men känner jag mig rätt så kommer jag att lära känna folk direkt :)



Åh okej, ganska skönt ändå med inget sommarjobb? Jag jobbar för mycket tycker jag :o ska ut idag kl 15 till imorgon kl 7 :o fick veta det imorse också så har inte kunna sovit nå mer.. Vaken natt också. inte så kul :o

2011-07-20 @ 10:15:47
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0