2 fast 2 furious

Under kvällen har jag sett Maria Wern - Alla de stillsamma eller vad den
hette. Men när jag började se den upptäckte jag att jag redan sett den
förut, så jag har visst sett alla Maria Wern-filmer även fast jag trodde
att jag missat dem.  ;b



Just nu visas 2 fast 2 furious på tv. Ni kan ju gissa vem som sitter
fastklistrad framför tv:n, haha.  :) Samtidigt busar jag med Diesel
så det är fullt upp här i vardagsrummet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: felicia

dom filmerna är så bra, sett alla (:

2011-07-21 @ 19:44:57
URL: http://feliciaholmgren.blogg.sef

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0