Tv-kväll

Söndagar brukar vara riktiga pluggdagar för min del, men eftersom
vi precis har börjat termin två har det inte riktigt kommit igång.
Första veckan har vi inte kunnat arbete med basgruppen eller
något eftersom vi inte ännu har sett psykologi-filmen.
Så denna söndag har varit lugn, jag har ägnat någon timme
åt en bok.  :)

Kvällen kommer bli en riktig tv-kväll, ingenting jag tackar nej till
då jag tycker det är avkopplande.  :) Ännu bättre är att det visas
matlagningsprogram i två timmar, kanoners.



17.00 - Nigella
17.30 - Leila bakar
18.00 -  Vad blir det för mat
18.30 - Vad blir det för mat

Som ni ser, min kväll är räddad. ;) Vad som visas efter
19.00 har jag ingen aning om, förhoppningsvis någon kriminalserie.
Men nu är det dags att få lite mat i munnen innan min tv-kväll börjar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

jadå:D hehe

2011-01-24 @ 07:08:29
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0