Torsdag

Shit, det är redan torsdag - snart är första veckan på termin två slut.
Den här veckan har verkligen gått fort, men det är bara positivt så
inte mig emot.  :)



Idag blir det återigen en kort dag på universitetet. Ytterligare en
föreläsning om psykologi står på schemat, sista föreläsningen denna
vecka. När jag har spenderat några timmar på universitetet ska jag
åka hem och läsa inför morgondagens professionella samtal.
Sedan hoppas jag att det blir en lugn kväll framför tv:n eller någon
bra bok.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0