Tisdag

Nu är mitt jullov snart slut, endast fyra timmar kvar. Efter 13-tiden
kommer lärarna lägga ut hemtentan på nätet, och då hade jag tänkt
kika igenom den och börja söka i böckerna var svaren finns.
Förhoppningsvis kan jag öppna filformatet som de lägger ut, annars
måste jag in till universitetet för att hämta ut hemtentan personligt
på studentexpeditionen.



Fram till klockan 13.00 ska jag göra en hel del, fast ändå inget
viktigt. Jag hade tänkt se Våra bästa år, äta lunch, diska och ta
det lugnt. Måste även höra med Alexandra om hon har böckerna
till nya momentet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag åker inte till Umeå förrän den 9e januari :)

2011-01-04 @ 10:43:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Josse

Jag ska börja jobba med den hemma, men jag kommer säkert inte hinna klart innan jag åker till Umeå :)

2011-01-04 @ 13:06:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0