Tisdag

Det är lite skillnad att vakna 06.00 (som idag) och 09.00 (som igår).
Jag var tröttare än vanligt idag, antar att kroppen inte hunnit ställa
om sig efter nästan en månads ledighet. Men det gick hyffsat bra,
och upp ur sängen kom jag i alla fall.

(Två tröttisar, 2006)



Sitter just nu och äter frukost i väntan på att älsklingen ska vakna.
Mysigt att vi någon vardag kommer vara vaken samtidigt, hihi. :)
Idag blir det en kort dag på universitetet, två timmars professionellt
samtal. Därefter får jag se om vi i basgruppen ska träffas och planera
in lite träffar, eller om det blir någon annan dag. Jag vill gärna komma igång
så fort som möjligt med tanke på att ett arbete ska vara klart nästa vecka.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aaaw! :')

2011-01-18 @ 06:59:35
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0