Tisdag

Jag har sovit som en princessa inatt, inte illa. Somnade riktigt fort igårkväll,
antar att jag var trött efter att ha klivit upp 05.10.. ;p Har fått drygt nio
timmars sömn inatt, vilket behövdes.



Dagens planer är svaga, men ändå funderar jag på en massa som jag
kan göra under tiden älsklingen är på ett möte. Mina planer är i alla fall
att se Våra bästa år (som alltid när jag är ledig), dammtorka lite runt om
i lägenheten, och promenera iväg till kiosken för att fylla på mobilen.
Jag tror nästan älsklingen hinner komma hem innan jag ens hunnit göra
alla dessa saker, haha. ;p


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0