The sims 3

Redan före 10.00 hade jag dammtorkat färdigt i lägenheten och
badrummet hade fått sig en omgång av städning. När jag är ledig
städar jag galet mycket, jag plockar och donar, diskar, skurar
och allt som har med städning att göra. Men det är ju bara positivt
egentligen, då är ju lägenheten ren och fräsch.  :)



Denna förmiddag har jag spenderat ute, det är endast någon
ynka minusgrad så får passa på. Men nu ska jag kika in på facebook
innan jag börjar spela Sims 3. Älsklingen har inte ännu kommit hem
så ska passa på att spela, eftersom jag inte är speciellt social när
jag fastnar framför spelet i flera timmar.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Jaså, är spelet mycket dyrare till Xbox än de andra spelkonsolerna?

2011-01-11 @ 13:51:27
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0