Supermiddag



Wow, vilken supermiddag det blev idag - helt otroligt. Vi bestämde oss
för att göra smördegsinbakad älgfilé, vitlöksdressing och sallad till
middag. Inte alls pjåkigt, det var bland det godaste jag ätit! :)
Efter den middagen hade jag inte en tanke på mitt magonda, haha.

Det har inte bara ätits mat utan vi har även sett tre matlagningsprogram.
Masterchef och Vad blir det för mat kikade vi på, två mycket bra
matprogram enligt min mening.  :) Jag älskar matlagningsprogram
nästan lika mycket som kriminalserier, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0