Städning

Jag har hunnit med ett och annat denna morgon, men egentligen inga
viktiga saker, haha. Vad sägs om Våra bästa år-tittande och läsning av
Veckorevyn? Ungefär det har jag hunnit med utöver kläder, hårborstning,
lunchätande och sånt.



Nu hade jag tänkt kika igenom Facebook en stund innan det är dags att
städa (snarare sortera) i tidningskorgen. Den är överfull och det blir
bara mer och mer tidningar, så nu ska jag se vad som ska sparas och
slängas. Det är ändå en timme tills hemtentan dyker upp på nätet..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Jag har funderat på och skriva högskoleprovet, men aldrig blivit färdig till att anmäla mig. Får kanske ta tag i det detta året. :)

2011-01-04 @ 12:28:16
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0