Söndag

Igårkväll bakade jag en chokladkaka eftersom älsklingen hade
namnsdag under veckan. Så han fick lite namnsdagsfika i efterhand. :)
Chokladkakan blev färdig i rätt tid, vi avnjöt den medan Polisskolan 4
visades på tv. Inte helt fel!



Idag är det söndag och helgen lider mot sitt slut. Varför ska helgerna
alltid gå så oerhört fort? Det har varit skönt att vara helt ledig denna
helg, jag har inte pluggat alls (förutom den engelska artikeln som
jag läste igår). Men under veckan kommer det bli plugg, både med
basgruppen och individuellt.. Men som sagt, söndagen är inte ännu
slut - så lite mer ledighet ska jag hinna med.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0