Schema

 

09.00 ska jag befinna mig på universitetet för att ha ett basgruppsmöte
med den nya basgruppen. Vi ska planera in några träffar, se över
examinationsguiden och försöka förstå vad vi ska göra till vilka datum.
Det är galet mycket som ska göras, jag har inte riktigt ännu fattat
vad man ska göra till när.. ;p  Efter lunch blir det en psykologiföreläsning
som ska vara i tre timmar. Därefter, klockan 16.00, slutar jag för dagen.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Petra

Är alla era psykologiföreläsningar tre timmar?

2011-01-24 @ 09:07:16
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0