Schema

 

Som jag skrev i förra inägget - idag är det en kort skoldag, skönt.
Endast tre timmars föreläsning om psykologi, men det är inte "endast".
Eftersom föreläsaren inte använder powerpoint blir det tre jobbiga
timmar, och tråkigare än om han använt powerpoint. Nå ja, jag slutar
klockan 12.00 i alla fall så lite glad är jag.  :)

 

När jag är hemma igen ska jag läsa inför morgondagens professionella
samtal. Sedan kanske jag kikar igenom psykologiböckerna och försöker
hitta någonting från gårdagens föreläsning, så jag förstår lite mer.
Hann aldrig göra det igår, men idag kanske det hinns med - förhoppningsvis.
Men lite vardagsmys ska det också bli, planerna är att laga tacos till
middag.  Inget jag tackar nej till.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0