Schema

 

Idag ska vi ha något som heter Professionellt samtal, det kommer vara
totalt sex träffar i denna kurs och dem är obligatoriska. På de professionella
samtalen ska vi agera samtalsledare och vara professionella samtidigt som
någon klasskompis agerar klient. Sedan ska samtalen spelas in på video
(hemskt!) och därefter ska tydligen hela gruppen se samtalen. Det låter hemskt,
och jag hoppas att dagens samtal bara ska vara information om hur det
ska gå till, hur man ska prata och så vidare. ;p Jag tror det blir intressant
eftersom det är detta vi ska syssla med i framtiden, så det känns kul att få
prova på det redan i termin två.   :)

 

När jag kommer hem under dagen/eftermiddagen ska jag kolla igenom
examinationsguiden och se ifall det finns något man kan göra individuellt.
Vissa saker ska göras individuellt, men jag tror att det var ett tag kvar
tills de uppgifterna ska vara inlämnade. Det är snart dags att ta tag i
en engelsk text som ska vara läst till nästa torsdag (tror jag), så idag
kanske jag börjar läsa texten. Vi får väl se hur ambitiös jag är när
jag kommer hem från universitetet.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0