Schema

 

Såhär ser dagens schema ut, ett endaste övningsseminarium på fyra timmar
inom kriminologi. Min basgrupp ska berätta om narkotika vilket jag tror
kommer gå bra. Narkotikabrott var det jag mest ville ha om, och se vad som
hände - vi fick det.  ;)

 

Klockan 12.00 slutar vi för dagen, då är jag ledig ytterligare en vecka
(till måndag den 17/1). Härligt! :) Så resten av veckan får jag sovmorgon,
det är något jag ser framemot. Men först ska jag avverka fyra timmar
på övningsseminariumet.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0