Schema

 

Gud vad härligt med sovmorgon! Klev upp först 08.45, och jag hade
kunnat sova längre men vill gärna hinna göra något innan jag åker
till universitetet.  :)

Ingen föreläsning idag, istället har vissa (bland annat jag) professionellt
samtal. Det blir tredje träffen, så efter denna gång återstår bara tre
gånger. Idag är jag riktigt nervös inför det professionella samtalet
för det är idag vi ska bli filmade när vi agerar samtalsledare och klient.
Att vara klient är inget svårt, då är man sitt vanliga jag och har ett
problem. Men när man ska vara samtalsledare är det jobbigare - då
gäller det att ställa rätt frågor, inte allt för slutna frågor, tänka på hållningen,
ögonkontakt, rumsarrangemang, omformulera, sammanfatta och främst -
inte ge råd. Så det är en hel del man ska komma ihåg när man sitter där
och agerar samtalsledare. Jag är rädd att det blir hjärnsläpp när videokameran
ska filma, haha. Nå ja, man är ju bara människa och som läraren sa:
Ingen är proffs efter dessa träffar.  :)

 

Jag kommer inte hem förrän vid 17.30-tiden tror jag. Det känns inte
speciellt kul eftersom det är fredag. Nå ja, dessa träffar är obligatoriska
så måste gå på dem. Önska mig lycka till!

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0