Schema


09.15 börjar dagens första föreläsning, jag gruvar mig inför den.
Det är ingen vanlig hederlig svensk föreläsning utan en engelsk (!!!).
Hur ska jag hänga med när föreläsaren pratar engelska i tre timmar?
Jag kommer seriöst att dö, usch. Efter lunch ska vi prata återigen
om etik. Det har vi pratat om ganska mycket under första terminen,
så hoppas att det blir något nytt, så vi slipper höra en repetition.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Vi får se hur det blir! :D Är ett tag kvar, en vecka :P

2011-01-27 @ 15:05:18
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0