Schema

 

09.15 ska jag träffa basgruppen för att samtala om morgondagens
engelska föreläsning. Vi har läst den engelska texten som ska läsas
inför morgondagen, och idag tänkte vi gå igenom den. Det kan behövas
för jag förstod i princip ingenting.. ;p Sedan tänkte vi prata lite kort om
de psykologiska perspektiven, därefter tror jag att vi slutar.  :)
Förhoppningsvis är vi klara vid lunchtid så man får någon kort dag, hihi.

Visserligen kommer jag arbeta med psykologiuppgiften en stund här
hemma. Men det gick rätt snabbt att knåpa ihop ½ sida igår, ska
dock ändra litegrann. Sedan är det bara fyra perspektiv kvar.. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

:D allt bra ?:D

2011-01-26 @ 07:17:18
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0