Schema

 

Trots att det är röd dag och de flesta är lediga idag ska jag plugga.
Jag längtar efter att vara ledig ytterligare några dagar innan vi börjar
på riktigt, så jag är motiverad till att plugga på hemtentan. Totalt har jag
lagt ned 12 timmar på den, och jag är snart klar. Jättenöjd är jag inte,
och gränsen för godkänd var hög, men jag kanske kan fixa ett G i alla fall.
Sista frågan var nog den allra svåraste, förstod knappt vad de ville ha ut
av den. Sedan var det mycket argumentera och diskutera - tycker det är
svårt eftersom man då kan tycka i princip hur man vill, och då borde det
vara svårt att ge poäng. Men men. I värsta fall får jag göra komplettering,
mer än så är det inte.   :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0