Redan igång

Jag hade tänkt ha en lugn kväll innan skolarbetet drar igång på allvar.
Men riktigt så blev det inte denna måndagskväll. Klockan är redan 18,
och om en timme börjar Masterchef. Så det är bäst att jag förflyttar
mig härifrån intill vardagsrummet, jag hade nämligen tänkt kika igenom
en bok som ska användas imorgon i skolan.

Jag upptäckte på schemat att redan imorgon börjar de professionella
samtalen för min del. Kan ju vara bra att vara lite förberedd inför
morgondagens samtal. Men jag hoppas att vi bara får information
imorgon, men det återstår att se. Kanske bäst att titta igenom samtals-
modellerna som momentansvarige läraren nämnde under introduktionen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0