Promenad

(Ett hus på vår gata. Är till salu har jag upptäckt)



Efter 30 minuters promenad har jag och älsklingen utforskat ytterligare
här i området. Man hittar alltid något nytt, idag hittade vi jättestora hus
och galet mycket lägenhetshus.  ;p

Hemtentan har kommit ut på nätet, och jag hade tur som kunde öppnat
filformatet. Jag hade tänkt börja med tentan på en gång, för det kommer
ta ett tag att hitta svaren och så vidare, men det blev ändrade planer.
Vi ska åka in till Umeå för att göra ett besök på Motorcentralen,
men när vi kommer tillbaka tänker jag börja läsa igenom frågorna
i alla fall, och plocka fram de relevanta böckerna. Imorgon - då börjar
jag skriva på hemtentan. Punkt slut.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0